Kampania reklamowa przeprowadzana jest przede wszystkim po to, by zainteresować jak największe grono odbiorców oferty sprzedażowej firmy. Czasami może ona dotyczyć jednego wybranego produktu, a czasami całego asortymentu oraz marki. Nie mniej jednak niezależnie od tego, warto zadbać o to, by kampania reklamowa posiadała wszystkie niezbędne elementy, które zainteresują klientów, ale przede wszystkim zwrócą ich uwagę. Chodzi zatem o to, by w skład akcji promocyjnej wchodziły spoty reklamowe, a także materiały informacyjne. Nie mniej jednak przy tym wszystkim nie można zapominać o odpowiednio dobranych i przygotowanych upominkach dla klientów. Dzięki nim potencjalni klienci będą chętniej zapoznawali się ze szczegółami akcji reklamowej danej firmy.Wbrew pozorom wcale nie wystarczy wybrać produkt, by móc zacząć go rozdawać klientom jako upominek. Takie gadżety firmowe są bardzo ważne, a więc ich wygląda, zastosowanie, ale przede wszystkim jakość będą odgrywały kluczową rolę. Dlatego właśnie, zanim się je zacznie rozdawać odbiorcom kampanii reklamowej, to najpierw koniecznie należy postarać się, by wybrane produkty zostały dobrze przygotowane do zadnie, jakie przed nimi stawia reklamodawca.
Najpierw należy ustalić, jakie konkretnie produkty na gadżety firmowe chce się wykorzystać. Wszak w takiej sytuacji może to być dosłownie każdy produkt niezależnie od rodzaju i zastosowania. Najczęściej jednak reklamodawcy decydują się na praktyczne upominki dla klientów takie jak breloczki, smycze, długopisy i tym podobne. Bez znaczenia jest to, jaki produkt będzie opatrzony logo firmy i rozdawany w czasie kampanii reklamowej. Większe znaczenie będzie miało samo jego wykonanie.
Chodzi bowiem o to, by gadżety firmowe były wysokiej jakości produktami, z których można swobodnie korzystać zgodnie z ich zainteresowaniem. Dzięki temu klienci będą bardziej zadowoleni z upominki, który otrzymają, a tym samym będą z niego chętniej korzystać. Tylko takie działanie doprowadzi do realnego zwiększenia zainteresowania ofertą, a także produktami reklamodawcy. Dlatego właśnie jeszcze na etapie przygotowań kampanii reklamowej należy na to zwrócić szczególną uwagę.