Jeśli chcemy wykorzystać jakiś element jako gadżet reklamowy, to nie możemy zapominać o tym, by odpowiednio go zaznaczyć. Chodzi przede wszystkim ot o, by na opakowaniu gadżetu reklamowego znajdowało się logo przedsiębiorstwa, które w takiej formie planuje się wypromować. Dzięki temu każdy, kto otrzyma taki gadżet reklamowy, od razu będzie miał możliwość sprawdzenia, od kogo go otrzymał. Jest to ważne w szczególności wtedy, kiedy gadżety reklamowe rozdawane są na jakiś targach czy imprezach masowych, czyli wszędzie tam, gdzie wiele firm się reklamowe. W końcu klient po otrzymaniu kilku gadżetów reklamowych może się pogubić, które od kogo i kiedy otrzymał.Dlatego właśnie, jeśli słodycze reklamowe mają być wykorzystane na targach czy innych imprezach masowych, to koniecznie trzeba je zaopatrzyć w kilka niezbędnych elementów. Przede wszystkim na gadżetach reklamowych nie może zabraknąć nadruku, który będzie jasno informował klientów, od kogo otrzymali taki upominek. Dlatego właśnie na nadruku koniecznie znaleźć się musi logo lub przynajmniej pełna nazwa reklamodawcy. W zależności od rodzaju gadżetu reklamowego logo będzie jedynym elementem nadrukowanym na jego opakowaniu lub tez jednym z wiele.
Należy jednak pamiętać o tym, że słodycze reklamowe mają się ciekawie prezentować. W związku z tym nie można na ich powierzchni umieszczać zbyt wiele elementów. Dzięki skromnej ilości elementów nadruk będzie czytelny, a przez to bardziej elegancki. To wszystko jak najbardziej przełoży się bezpośrednio na to, jak jest dana marka postrzegana, a także na zainteresowanie jej ofertą.
Jednym słowem Słodycze Reklamowe to jak najlepszy pomysł, jeśli chodzi o gadżety reklamowe. Zanim jednak jakiekolwiek słodycze trafią do klientów, to należy je do tego przygotować. Można wybierać smaki i rodzaje słodyczy, ale jest to tylko połowa przygotowań gadżetu reklamowego. Chodzi o to, że niezbędne są odpowiednie nadruki. W przypadku takich produktów najczęściej nadruk ogranicza się do logo reklamodawcy.